loading...
sepantaseo
sepantaseo بازدید : 379 چهارشنبه 12 مهر 1396 نظرات (0)

کاربرد نایلون حبابدار

http://naylonhobabdar.com/wp-content/uploads/2017/05/%D9%86%D8%A7%DB%8C%D9%84%D9%88%D9%86-%D8%AD%D8%A8%D8%A7%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D8%B1-150x150.jpg

 

۱- حمل و نقل لوازم منزل، جابجایی و اسباب کشی
۲- بسته بندی مبلمان و لوازم اداری و خانگی و صنایع چوبی
۳-بسته بندی انواع لوازم یدکی
۴-صنایع اتومبیل سازی به منظور بسته بندی سپر، آینه و
۵-صنایع الکتریکی جهت بسته بندی تابلو برق، برد های الکترونیکی،‌ قطعات کامپیوتر و
۶-لوازم خانگی برای بسته بندی یخچال،‌ ظروف، کابینت و غیره
نایلون حبابدار انواع مختلفی دارد. حباب ریز 2 لایه، حباب ریز 3 لایه، حباب درشت 2 لایه، حباب درشت 3 لایه، 4 نوع مختلف نایلون حبابدار است.  در ادامه به توضیح مختصری از ویژگی های این 4 نوع نایلون حبابدار می پردازیم.

نایلون حبابدار حباب ریز 2 لایه:

اقتصادی ترین و باصرفه ترین نوع نایلون حبابدار، بی شک نایلون حبابدار حباب ریز 2 لایه می باشد و بیشترین خریدار را دارد. تقریبا می توان در همه موارد از این نوع نایلون حبابدار استفاده کرد. در ضخامت های گوناگون بنا بر درخواست مشتری تولید می گردد .گرماژ استاندارد نایلون حبابدار حباب ریز 2 لایه حدودا 100 گرم بر متر مربع است .

نایلون حبابدار حباب ریز 3 لایه:
این محصول، به دلیل داشتن یک لایه اضافی، کارایی قابل ملاحظه تری نسبت به نایلون حبابدار حباب ریز 2 لایه دارد . لایه اضافی برای محافظت از حباب ها در مقابل ترکیدن بر اثر فشار و ضربه می باشد .گرماژ استاندارد این محصول نیز همچون نایلون حبابدار حباب ریز 2 لایه، حدودا 100 گرم بر متر مربع است .

نایلون حبابدار حباب درشت 2 لایه:

این نوع نایلون حبابدار به خاطر داشتن قطر و ارتفاع بزرگتر، نسبت به نایلون حبابدار حباب ریز کارایی بهتری دارد و جهت بسته بندی محصولات شکستنی کاربرد دارد .

نایلون حبابدار حباب درشت 3 لایه:

این محصول ، به دلیل داشتن یک لایه اضافی ، کارایی بهتری نسبت به حباب درشت 2 لایه دارد . لایه اضافی برای محافظت از حباب ها در مقابل ترکیدن بر اثر فشار و ضربه می باشد .بهترین انتخاب برای بسته بندی کالاهای سنگین مثل مبلمان و یا  کالا های شکستنی مثل ظروف چینی می باشد.

انواع نایلون حبابدارکاربرد نایلون حبابدارنایلون حبابدار

منبع http://isoplastic.ir/

 

 

sepantaseo بازدید : 33 سه شنبه 28 شهریور 1396 نظرات (0)

انواع کپسول آتش نشانی

انواع کپسول آتش نشانی

كپسول آتش نشانی آب وگاز 
اين نوع خاموش‌كننده شامل يك كپسول محتوي آب است كه عامل خارج‌كننده آن كه گاز نيتروژن است، با فشار به درون كپسول تزريق مي‌شود. در آتش سوزي جامدات اين خاموش‌كننده بهترين نوع است.

کپسول آتش نشانی پودر و گاز
اين خاموش كننده‌ها به دو نوع پودر و هوا و پودر و گاز تقسيم مي‌شوند. پودرها شامل تركيبي از كربنات پتاسيم يا استات پتاسيم در آب يا مخلوطي از كلرور سديم و پتاسيم و باريم است كه در انواع و وزن‌هاي مختلف موجود است.
نوع پودر و هواي اين خاموش‌كننده شامل يك كپسول پودر شيميايي مي‌شود كه عامل خارج‌كننده آن گاز نيتروژن بوده كه با فشار به درون كپسول پودر تزريق مي‌شود. فشارسنج كوچك موجود روي اين خاموش‌كننده را مي‌توان نشانه اين نوع خاموش‌كننده ناميد.
نوع پودر و گاز اين کپسول آتش نشانی نيز شامل يك كپسول حاوي پودر شيميايي است كه عامل خارج‌كننده آن كه گاز نيتروژن است. بر خلاف كپسول‌هاي پودر و هوا كه به درون كپسول تزريق مي‌شد درون يك ظرف كوچك به نام كارتريج به صورت فشرده موجود است كه با فشار دادن دستگيره آن كارتريج سوراخ شده و گاز درون آن خارج مي‌شود.
علت استفاده از گاز نيتروژن در خاموش‌كننده‌‌ها مايع نشدن اين گاز در فشار بالا است كه مانع از كلوخه شدن پودر درون كپسول مي‌شود.

 کپسول آتش نشانی گاز دی اکسید کربن
اين نوع خاموش‌كننده محتوي گاز دي اكسيد كربن است كه به صورت مايع درون كپسول قرار دارد و در هنگام خروج از كپسول به علت افت فشار ناگهاني آن سرماي فوق‌العاده‌اي پيدا مي‌كند كه با سرد كردن جسم در حال سوختن آتش را اطفا مي‌كند. مشخصه اصلي اين نوع خاموش‌كننده‌ها نازل شيپوري آن است. از اين خاموش‌كننده در آتش‌سوزي ادوات برقي و مايعات قابل اشتعال استفاده مي‌شود.

كپسول آتش نشانی كف
اين نوع خاموش‌كننده‌ها محتوي محلولي از آب و كف است. كف‌ها دو نوع هستند که در هنگام خروج از كپسول به صورت كف بر سطح ماده سوختني ريخته مي‌شوند: كف شيميايي كه شامل سولفات آلومينيم و بيكربنات سديم و كف مكانيكي كه شامل تركيبات صابوني هستند.
كاربرد اين خاموش‌كننده نسبت به ساير خاموش‌كننده‌ها كمتر است، اما بهترين خاموش‌كننده جهت اطفاي مايعات قابل سوختن است.

كپسول آتش نشانی هالوژن
مواد هالوژنه خاموش‌كننده‌هايي هستند كه مكانيسم خاموش كردن آن شباهت زيادي به گاز دی اکسید کربن دارد. پايه آنها متان يا اتان است كه به جاي هيدروژن آنها يك يا چند ماده هالوژنه جايگزين مي‌شود مانندCF3Br ، یعنی به علت سنگين‌تر بودن از هوا به سرعت روي حريق را پوشانده و جانشين هوا مي‌شود و ماده سوزان را از اكسيژن محيط محروم مي‌سازد. اين مواد وقتي از خاموش‌كننده خارج و در محيط ريخته مي‌شود، به‌سرعت تبديل به بخار و تبخير مي‌شود

برچسب ها: کپسول آتش نشانی, شارژ کپسول آتش نشانی, قیمت شارژ کپسول آتش نشانی, خرید کپسول آتش نشانی

منبع : http://asafire.ir/

 

 

sepantaseo بازدید : 46 چهارشنبه 22 شهریور 1396 نظرات (0)

اهمیت پایه مبل

در دنیای امروز با پیشرفت سریع تکنولوژی دنیای مبلمان و وسایل راحتی نیز تحت تاثیر پیشرفت و تنوع زیادی شده است.
پایه مبل علاوه بر زیبایی خود باید راحت باشند مخصوصا مبلمان های اداری نقش مهمی در حفظ راحتی و سلامت کارمندانی دارند که ساعت ها وقت خود را صرف نشستن پشت کامپیوتر می کنند و هنگام انتخاب, توجه خاص خود را می طلبند به همین علت پایه مبل های اداری باید استاندارد بوده و با توجه به فیزیک و قد افراد قابلیت تغییر ارتفاع داشته باشد.
برای مراقبت از کمر وستون فقرات می بایست ارتفاع پایه مبل مورد توجه قرار بگیرد به همین علت ارتفاع پایه مبل های اداری باید قابل تنظیم باشد یک صندلی خوب اداری باید علاوه بر پایه مبل استاندارد تکیه گاهی مطمئن و راحت برای بدن ایجاد کند باید مناسب نوع وظایف ی که برای آن ساخنه شده باشد پشتی صندلی نیز باید راحت باشد، گودی کمر وگردن را بپوشاند و از ناحیه کمر، سر و شانه ها محافظت کند.

پایه مبل
مبلمان اداری باید با کیفیت و بادوام باشد مبلمان اداری از جمله وسایلی است که به دلیل استفاده بسیار زیاد آن، انتخاب نوع ارزان آن مقرون به صرفه نیست و چیزی نمی گذرد که باید دوباره خریداری شود. در مبلمان اداری توجه به کیفیت پایه مبل، قابلیت شستشوی پایه مبل و خود آن و این که جنس پایه مبل و روکش مبل چیزی باشد که با ضریه صدمه نبیند و در تابستان عرق نکند از مواردیست که هنگام خرید مبل و پایه مبل باید در نظر گرفته شود.
شرکت پایه مبل توسکا گستر با در نظر گرفتن تمامی این موارد موفق بر ساختن پایه مبل هایی با کیفیت، متنوع و زیبا با استاندارد های جهانی شده است.
به دلیل اهمیت زیاد پایه مبل در دنیای امروزه ما شرکت پایه مبل با در نظر گرفتن استاندارد های جهانی در اندازه پایه مبل، میز و صندلی و با توجه و دانش درباره ی ارگونومی بدنی انسان موفق به ساخت پایه مبل هایی محکم، زیبا و با کیفیت شده است.
ما با توجه به اندام انسان و همچنین ابعاد وسایلی که داخل مبل قرار می گیرند پایه مبل هایی زیبا، سبک ومحکم را برای مشتریان خود محاسبه و طراحی کرده و پایه مبل هایی با کیفیت را تقدیم به مشتریان خود می کنیم.

پایه مبلپایه مبل در تهران

منبع : paye-mobl.com/

 

 

sepantaseo بازدید : 49 دوشنبه 20 شهریور 1396 نظرات (0)

فانتاکروم

دستگاه آبکاری فانتاکروم

شرکت ایران کروم دستگاه آبکاری فانتاکروم را  که می تواند روی هر جسمی ( پلاستیک ,اهن,المینیوم,چوب و .. ) در صد طیف رنگی آبکاری کند را ، برای شرکت ها و برای کاربران خصوصی پیشنهاد میکند .

فانتاکروم ایده آل برای پوشش هر گونه جسمی می باشد , جسم بعد از آبکاری به این صورت در خواهد آمد که سطح جسم همانند آینه می شود و کارکرد بسیار ساده ای دارد و بهترین گزینه برای کاربران خصوصی می باشد

اثر بر روی هر گونه مواد

ما راه حل های بسیاری برای آبکاری با دستگاه فانتاکروم پیشنهاد می کنیم.

مواد اولیه دستگاه  به صورت پایه آب می باشد و این مواد می تواند یک سطح کاملا آینه ای( با ۱۰۰ درصد انعکاس) را به شما بدهد . اگر شما به سطحی با ۹۰درصد انعکاس نیاز دارید ما به شما سوپر کروم را پیشنهاد میکنیم .

پس از کروم کردن جسم با استفاده از دستگاه شما میتوانید از افکت های متنوعه ای استفاده کنید مانند ( ۳بعدی ,رنگین کمان, یخی,ترک و..

 

مزیت های استفاده از دستگاه آبکاری فانتا کروم :

 سیستم فانتا کروم دوست دار طبیعیت است و هیچ گونه خطری برای محیط زیست ندارد.

 شما می توانید  روی اجسام با فرم مختلف آبکاری کنید.

 هزینه بسیار کم برای اجرا .

 آبکاری حتی روی اجسام نیمه سخت .

 طول عمر بالا . ایده عال برای طراحی داخلی و خارجی.

 آبکاری روی همه سطوح.

 آبکاری در رنگ های مختلف .

 کارای بسیار آسان.

مقاومت بی نظیر در برابر خوردگی در شرایط مختلف جوی.

مقاومت حرارتی بسیار عالی.

منبع : http://newfantachrome.ir

برچسب هافانتاکروم, قیمت فانتاکروم, فانتا کرومفانتا کروم در تهران

 

 

sepantaseo بازدید : 80 دوشنبه 13 شهریور 1396 نظرات (0)

شارژ کپسول آتش نشانی کربن دی اکسید

شارژ کپسول آتش نشانی  اعم از دستی و چرخدار نیازمند رعایت نکات سرویس و کنترل مخصوص به خود است. وظیفه ایمنی و بهداشت هرکپسول آتش نشانی بر عهده متصدی دستگاه شارژ کپسول آتش نشانی است که وظایفی از قبیل بررسي  تجهيزات  و  توزيع کپسول های آتش نشانی ، شارژ  کپسول های آتش نشاني و بازديد از  آن ها را  به عهده دارد.

برای کنترل شارژ کپسول آتش نشانی حاوی دی اکسید کربن رعایت نکات زیر ضروری است.

·         بازرسی ظاهری از تمام قسمت های کپسول آتش نشانی

·         حصول اطمینان از سالم بودن سیلندر و متعلقات آن و عدم وجود خوردگی، ضرب دیدگی، فرورفتگی، پوسیدگی

·         بازرسی دقیق شیر اصلی تخلیه گاز و حصول اطمینان از عملکرد آن

·         وزن کردن کپسول آتش نشانی و ثبت وزن آن

·         اقدام به تزریق و شارژ گاز دی اکسیدکربن با رعایت کلیه مقررات ایمنی و دقت در نصب اتصالات و تبدیلات به هر کپسول آتش نشانی

·         رعایت وزن شارژ کپسول آتش نشانی براساس ظرفیت هر کپسول

·         لازم به ذکر است که شارژ کپسول آتش نشانی بر اساس ظرفیت اسمی آن انجام می گیرد، به طوری که برای  کپسول های چرخدار با وزن ۱۰، ۱۲، ۳۰ و ۴۵ کیلوگرم  به میزان ۸٫۵، ۱۰، ۲۵و  ۴۰ کیلوگرم گاز کربن دی اکسید،  شارژ کپسول آتش نشانی  انجام گرفته و در کسپول های دستی با  وزن ۲، ۳، ۴ و ۶ کیلوگرمی به ترتیب ۱٫۵ ، ۲٫۵، ۳٫۵ و ۵ کیلوگرم گاز کربن دی اکسید برای شارژ  کپسول آتش نشانی در نظر گرفته می شود.

·         اقدام به توزین دی اکسید کربن با ترازوی مناسب پس از شارژ گاز

·         تمیز کردن و نظافت کامل خاموش کننده

·         الصاق کارت مخصوص شارژ و پلمپ خاموش کننده و ثبت اطلاعات کامل و آماده جهت تحویل

منبع : http://asafire.ir/

 

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 125
  • بازدید ماه : 286
  • بازدید سال : 2,018
  • بازدید کلی : 9,405