loading...
sepantaseo
sepantaseo بازدید : 46 جمعه 02 فروردین 1398 نظرات (0)

برترین کاربرد های سولفات آلومینیوم

 

 

 

 

امروزه سولفات آلومینیومعلاوه بر استفاده در صنایع گوناگون، در زندگی ما نیز کاربرد های بسیار زیادی دارد. در حقیقت در طول روز ممکن است بار ها بدون اینکه بدانید با سولفات آلومینیوم مواجه شوید.

استفاده از سولفات آلومینیوم به عنوان مصارف خانگی

در خانه ها بیشتر از هر جای دیگری از سولفات آلومینیوم استفاده می شود. یکی از اجزای سازنده نمک طعام سولفات آلومینیوم است. البته در اضافه کردن سولفات آلومینیوم به مواد خوراکی اختلاف نظر های بسیاری وجود داردسولفات آلومینیوم دارای خواص آنتی باکتریال است. در واقع از سولفات آلومینیوم در اجزای سازنده داروهایی برای بند آوردن خون استفاده می کنند. این دارو ها برای برش ها و زخم هایی استفاده می شود تا خیلی سریع از خون ریزی جلوگیری شود.

 

استفاده از سولفات آلومینیوم در باغبانی

یکی دیگر از کاربرد های بسیار مهم سولفات آلومینیوم این است که در باغبانی از آن استفاده می شود. به دلیل اینکه سولفات آلومینیوم خیلی اسیدی است به همین خاطر گاهی برای تنظیم PH گیاهان از اضافه کردن سولفات آلومینیوم به خاک قلیایی استفاده می شود.

هنگامی که سولفات آلومینیوم در تماس با آب قرار بگیرد، آلومینیوم هیدروکساید و همچنین اسید سولفوریک خیلیی رقیق به وجود می آید. که اسیدیته خاک را تغییر می دهد. باغبان ها از این روش هیدروژنه برای تغییر رنگ گل ها در زمانی که گیاه خیلی به PH خاک حساس است، استفاده می کنند. برای مثال گل های آبی یا صورتی گاهی از این طریق به وجود می آیند.

تصفیه آب

یکی از مهم ترین کاربرد های سولفات آلومینیوم پاکسازی و بهینه سازی آب است. هنگامی که سولفات آلومینیوم به آب اضافه می شود باعث می شود که ناخالصی های میکروسکوپی دسته دسته بهم متصل شوند و بزرگ تر شوند. در این حالت ناخالصی ها سنگین تر و درشت تر می شوند و به کف محفظه انتقال پیدا می کنند که در این حالت راحت تر می توان تصفیه و پاکسازی آب را انجام داد.

 

sepantaseo بازدید : 59 جمعه 02 فروردین 1398 نظرات (0)

آشنایی با مشخصات چوب روسی

این نوع چوب روسی بسیار محکم، سنگین و همچنین کم جا و فشرده است. چوب روسی در مقابل موریانه بسیار مقاوم است. همچنین رنگ چوب روسی قرمز همراه با بنفش تیره است. پوست چوب روسی هیچ فرقی با مغز چوب روسی ندارد.

ساختار بافت چوب روسی

رگه های صاف و همچنین بافت یکدست.

کاربرد چوب روسی درخت کاج بیشتر در چه مواردی رایج است؟

استفاده از این نوع چوب روسی در لوازم منزل مانند میز و مبلمان های شیک بسیار کاربردی است.

کاربرد چوب روسی در روکش های دکوری برای دیزاین داخلی و خارجی

استفاده در آلات موسیقی

تراش کاری و همچنین حکاکی با استفاده از چوب روسی امکان پذیر است.

منبت کاری، مجسمه سازی، اسباب بازی و همچنین ساخت خط کش با چوب روسی امکان پذیر است.

همچنین می توان از چوب روسی در ساخت اسنو برد نیز استفاده کرد.

استفاده از این نوع چوب برای در، پنجره، دیوار و همچنین کفپوش بسیار رایج است.

زمان تولید چوب روسی با استفاده از درختان کاج معمولا 25 روز طول می کشد.

 

ویژگی های چوب روسی

چسباندن این نوع چوب روسی بسیار آسان است

خشک شدن این نوع چوب کند و به آهستگی است.

کار با این نوع چوب ها بسیار آسان است.

الوار های نرم چوب از چوب روسی درخت کاج تهیه می شود. این الوار ها بسیار مقاوم و با دوام اند ظاهری بسیار منحصر به فرد و کاربردی دارند. این نوع چوب روسی برای ساخت و ساز بسیار مناسب است.

خصوصیات و مشخصات چوب روسی بسیار خاص و منحصر به فرد است و در ساخت و ساز و استفاده در برخی وسایل که به شما معرفی کردیم کاربرد بسیار خوبی دارد. به منظور تهیه چوب روسی با بهترین و مناسب ترین قیمت می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید تا شما را در تهیه این نوع الوار ها راهنمایی کنند.

 

sepantaseo بازدید : 45 جمعه 02 فروردین 1398 نظرات (0)

آشنایی با انواع واشر سیل القایی

از واشر سیل القایی به عنوان درپوشی برای بطری و محفظه های مربوطه استفاده می شود. همانطور که می دانید واشر سیل القایی به عنوان درزگیری برای جلوگیری از انتقال هوا و گاز ها استفاده می شود. یکی از بهترین انواع این نوع واشر ها واشر سیل القایی فوم دار است.

انتخاب واشر سیل القایی و درز گیر مناسب برای محفظه بسیار مهم است. در اینجا می خواهیم شما را با مهم ترین انواع واشر سیل القایی آشنا کنیم:

هیچ کدام از این درزگیر ها مانند هم نیستند، عملکرد و همچنین کاربرد متفاوتی دارند. برخی از سوالاتی که در رابطه با واشر سیل القایی ممکن است از خودتان بپرسید شامل:

·         آیا من برای محصولاتم به چیزی برای پلمپ کردن آن نیاز دارم؟

·         محصول تولیدی من مایع است یا جامد و یا پودری؟

·         آیا من به واشر سیل القایی برای درزگیری هوا و یا مایعات نیاز دارم؟

برای پاسخ به این سوالات با ما همراه باشید تا ابتدا با انواع واشر سیل القایی آشنا شوید تا بتوانید بعد از آن درزگیر مناسبی برای محصولاتتان انتخاب کنید.

واشر سیل القایی F217 : این نوع واشر سیل القایی دارای یک لایه فوم فشرده شده در وسط آن است. این نوع سرپوش و درز گیر برای محصولات مدت دار کاربردی است.

 

واشر سیل القایی PS Liner : یک طرف این نوع واشر و درزگیر چسبناک است و در هنگام پرس واشر سیل القایی به ورودی و دهنه ی محفظه و یا بطری می چسبد. بعد از 24 ساعت وقتی که سرپوش برداشته می شود PS به دهنه محفظه پلمپ خواهد شد.

پس همانطور که گفتیم یک طرف این نوع واشر سیل القایی دارای یک لایه چسبناک است و طرف دیگر آن فوم پلی اتیلن است.

این نوع درزگیر برای درپوش محصولاتی مانند خشکبار بسیار مناسب است. در مقالات بعد حتما در مورد انواع دیگر واشر های سیل القایی صحبت خواهیم کرد.

 

sepantaseo بازدید : 43 جمعه 02 فروردین 1398 نظرات (0)

آشنایی با خط تولید زغال فشرده

زغال فشرده به عنوان یک منبع انرژی قابل تجدید است. که در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. خط تولید زغال فشرده امروز با بهره گیری از آخرین تکنولوزی های روز دنیا توانسته است زغال فشرده را در مقیاس های مختلف تهیه و تولید نماید.

چرا از زغال فشرده استفاده کنیم؟

بیایید نگاهی به عقب بیاندازیم، هزاران سال بود که زغال فشرده به عنوان منابع انرژی قابل تجدید شناخته شده است. در واقع تمام مدل ها و فرم های انرژی مانند سوخت فسیل، باد یا زغال فشرده، از انرژی خورشیدی تهیه می شدند. هنگامی که جنگل ها رشدی نداشته باشند زغال فشرده به عنوان یک منبع انرژی قابل تجدید بوده و هست. فواید راه اندازی خط تولید زغال فشرده محدود به مقدار انرژی تولید شده نمی شود. در زیر برخی دیگر از فواید خط تولید زغال فشرده را برای شما آورده ایم:

·                     حجم بالای انرژی

·                     مقدار دوز با مشخصات مطلوب

·                     مقدار آب موجود در حجم مورد نظر بسیار کم و محدود است.

·                     زغال فشرده از متراکم سازی و فشرده سازی مواد اولیه حاصل می شود.

·                     تغییر در ساختار شیمیایی و یا مواد موجود در زغال فشرده با اضافه کردن برخی مواد قابل اجرا است.

 

دلیل اصلی برای فشرده سازی و متراکم کردن زغال فشرده در خط تولید زغال فشرده این است که در هر مقیاس حجم بیشتری انرژی تولید شود.

در خط تولید زغال فشرده از مواد اولیه در ساخت زغال استفاده می شود. همانطور که می دانید استفاده از پسماند های طبیعی در خط تولید زغال فشرده بسیار رایج است. این مواد اولیه شامل پسماند های طبیعی و همچنین چوب های سخت شامل چوب راش، چوب افرا، بلوط و همچنین چوب های گرمسیری است. همچنین برخی دیگر از این مواد اولیه شامل پوست میوه و پوسته درختان است که در خط تولید زغال فشرده با استفاده از دستگاه های مخصوص بریده بریده و خرد می شوند سپس به زغال فشرده تبدیل می شوند.

 

sepantaseo بازدید : 69 جمعه 02 فروردین 1398 نظرات (0)

ویژگی ها و مشخصه های اصلی یوبوت

 

 

 

·        یوبوت سبک و محکم است.

·         یوبوت وزن را در فونداسیون کاهش می دهد.

·         یوبوت باعث تقویت بتن و فلزات به کار رفته در ساخت و ساز می شود.

·         استفاده از یوبوت باعث کاهش مدت زمان ساخت و ساز می شود.

·         ضخامت یوبوت متغیر است. حداقل ضخامت یوبوت 25 سانتی متر است.

·         استفاده از یوبوت باعث می شود که سقف دال ها هموار شود.

·         یوبوت به ندرت تغییر شکل می دهد و از شکل اصلی خود خارج نمی شود.

·         یوبوت در مقابل آتش سوزی و حرارت بالا بسیار مقاوم است.

 

فواید استفاده از یوبوت

همانطور که در مقالات قبل مطالعه کردید استفاده از یوبوت در ساخت و ساز فواید بسیار زیادی را به همراه خواهد داشت و برای آشنایی بیشتر با یوبوت می توانید مطالب قبلی سایت را مطالعه کنید. همانطور که می دانید استفاده از یوبوت باعث کاهش مصرف بتن و هزینه های اضافی خواهد شد. علاوه بر این ها کاهش مصرف فلزات در دال ها و همچنین کاهش وزن ساختمان ها، مقدار هزینه های کمتر برای فونداسیون، نظم بخشیدن به دال ها،  از دیگر فواید استفاده از یوبوت است.

افزایش تعداد طبقات با استفاد ه از یوبوت. یوبوت این امکان را به مهندسین می دهد تا تعداد طبقات را به راحتی افزایش دهند. به همین خاطر در برج ها بیشتر از یوبوت استفاده می شود.

به دست آوردن فضای بیشتر با استفاده از یوبوت در ساخت و ساز.

کاهش ضخامت دال ها. هرچه دال ها باریک تر باشند سقف صاف تر و مسطح تری به دست خواهد آمد.

با استفاده از یوبوت بین پایه ها، تیرک سقف قرار نمی گیرد. در این حالت تطبیق پذیری و انعطاف سقف بسیار بهتر می شود.

بهینه سازی مقدار پایه ها با استفاده از یوبوت.

کاهش فشار وارده بر روی سقف ها با استفاده از یوبوت

با استفاده از یوبوت انتقال صدا از طبقه ایی به طبقه دیگر کاهش پیدا می کند.

 

sepantaseo بازدید : 52 جمعه 02 فروردین 1398 نظرات (0)

مزایای کابل کواکسیال:  

–  انعطاف پذیری و قابلیت شکل پذیری در محیط مورد استفاده

–  قابل استفاده بودن برای مدت زمان طولانی

–  دوام و پایداری مناسب

–  پایین بودن قیمت آن که باعث می شود هزینه نگهداری و توسعه آن کم تر شود

–  ظرفیت مناسب ، حداکثر تا ۳۰۰ مگا هرتز در پهنای باند.

–   پهنای باند مناسب برای سرویس های مخابراتی از جمله کنفرانس های صوتی و تصویری و سیستم های دوربین مداربسته

 

 

کابل کواکسیال RG 11

 

از این کابل می توان برای ارسال و دریافت تمامی داده های ویدیوئی، صدا، اطلاعات و ... در مسافت های بسیار دور استفاده کرداین نوع کواکسیال نسبت به کواکسیال های دیگر مانند RG58 و RG59 توانایی های بسیار بیشتری دارد و مصرف آن در مکان های خاص است یکی از دلایلی که بسیاری این کابل را بهترین نوع کواکسیال شناخته شده می دانند، استفاده از این کابل در سیستم های دوربین مدار بسته در متراژ های بسیار بالا به صورت یک تکه است. در این نوع مصرف تصاویر دریافت شده بدون هیچ گونه لرزش و نویز است

 

 

کابل کواکسیال RG 58

 

 از این کابل نیز همانند کابل RG59 در موارد بسیاری استفاده می شوداز کابل RG58 معمولا به عنوان یک حامل کلی در آزمایشگاه استفاده می کنند و همچنین با استفاده از  نیز می توان در تجهیزات تست و اندازه گیری اسیلوسکوپ استفاده کرد. از این کابل در دو نسخه RG58 a/u و RG58 c/u به صور گسترده در شبکه های اینترنت استفاده می شود و در بعضی از مصارف می تواند جایگزین کابل های CAT5 و CAT6 باشد. کابل RG58 برای فرکانس های نسبتا زیاد نیز استفاده می شودکابل RG59 نوعی از کابل های کواکسیال است که جهت ولتاژ پایین تصویر و RF مورد استفاده قرار می گیرد

 

 

sepantaseo بازدید : 48 جمعه 02 فروردین 1398 نظرات (0)

رقابت قیمت ورق کامپوزیت آلمینیومی نشکن ( ورق ای سی پی) با ضمانت اس جی اس

این مدل ورق آلمینیومی نشکن ساخت کشور چین است، ضخامت ورق کامپوزیت آلمینیومی 2 میلیمتر، 3 میلیمتر، 4 میلیمتر، 5 میلیمتر و 6 میلیمتر است. ضخامت آلمینیوم 0.06 و 0.05 میلیمتر است.

با توجه به قیمت ورق کامپوزیت آلمینیومی برخی از ویژگی های این مدل ورق کامپوزیت آلمینیومی عبارت اند از

  • نسوز بودن ورق کامپوزیت آلمینیومی
  • مقاوم در برابر فشار هوا
  • ضد باکتری بودن ورق کامپوزیت آلمینیومی.
  • استفاده و کاربرد های آن با توجه به قیمت ورق کامپوزیت شامل موارد زیر است
  • نمای بیرونی دیوار های ساختمان
  • دیوار پرده ایی و تیغه
  • دیوار داخل
  • استفاده برای تبلیغات

رقابت بر سر قیمت ورق کامپوزیت نشکن آلمینیومی ( ورق ای سی پی)

  • گارانتی کیفیت ورق کامپوزیت آلمینیومی
  • قیمت ورق کامپوزیت آلمینیومی نشکن بسیار متعارف و معقول است.
  • فناوری پیشرفته در تولید ورق کامپوزیت آلمینیومی و دارای 7 خط تولید.
  • ورق کامپوزیت آلمینیومی به آسانی و در مدت زمانی کوتاه برایتان فرستاده می شود.
  • با خرید این مدل ورق کامپوزیت با توجه به قیمت ورق کامپوزین 5 عدد از ورق کامپوزیت به صورت رایگان برای شما ارسال خواهد شد.

 

کیفیت این مدل کامپوزیت با توجه به قیمت ورق کامپوزیت شامل موارد زیر است

  • ورق کامپوزیت آلمینیومی تحت فشار دما و تشعشعات مقاوم است و رنگ سطح آن هیچ تغییری نمی کند.
  • ورق کامپوزیت آلمینیومی تحت شرایط آب و هوایی پوسته پوسته نمی شود و سطح آن ور نمی آید. خراب نمی شود و هیچ اثری از خرد شدگی روی آن دیده نمی شود.
  • ورق کامپوزیت آلمینیومی تحت شرایط محیطی پوسته پوسته نمی شود و آسیب نمی بیند.
  • طبق معیار های استاندارد ملی تمامی بررسی های انجام شده از ورق کامپوزیت آلمینیومی  رضایت بخش و در سطح بالایی مورد قبول واقع شده است.

خصوصیات و ویژگی های این مدل کامپوزیت با توجه به قیمت ورق کامپوزیت

  • وزن سبک
  • نصب آسان
  • مقاوم در برابر آب و هوا
  • سطح کامپوزیت بسیار لطیف و صاف است.

قیمت ورق کامپوزیت آلمینیومی با توجه به ویژگی هایی که ذکر شد بسیار به صرفه و متناسب است.

 

sepantaseo بازدید : 66 جمعه 02 فروردین 1398 نظرات (0)

 

استفاده از مناسب ترین قیمت تعمیر مبل با تعمیرات مبل قائم امکان پذیر است. پارچه تشکها و پشتی ها، فوم و فنرها را عوض می کنند و همه چیز نومی شود و این می شود تعمیرات مبل. یک متخصص خبره رویه کوبی انواع پارچه را به خوبی می شناسد، خواص و کیفیت و قیمت فوم های متنوع را می داند و می تواند مشتری را در انتخاب گزینه مناسب کمک کند و تصمیم گیری را برایش آسان تر سازد. رویه کوبی بهترین راه است برای نوکردن یک دست صندلی ناهارخوری قدیمی، یک کاناپه زه وار دررفته و یا مبل های قدیمی مان که دوست شان داریم و کلی خاطره ازشان هست و البته نمی خواهیم یا نمی توانیم فعلاعوض شان کنیم. عوامل مختلفی بر روی قیمت تعمیر مبل تاثیر می گذارند.

sepantaseo بازدید : 39 جمعه 02 فروردین 1398 نظرات (0)

آشنایی با فسفر برنز

فسفر برنز در صنعت بسیار کاربرد دارد. فسفر برنز یکی از آلیاژ های مس است که می تواند هم شامل قلع و هم فسفر باشد. فسفر برنز در حالت ذوبش حالت سیال بودن فلز را بیشتر می کند و باعث می شود ریخته گری و قالب گیری آسان تر به دست آید. در این مقاله می خواهیم شما را با برخی ویژگی ها و کاربرد های فسفر برنز بیشتر آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

آشنایی با ویژگی های اصلی فسفر برنز

فسفر برنز فلزی بسیار قوی و فنر مانند است به همین خاطر است که این ویژگی ها باعث شده است تا فسفر برنز در مقابل خستگی، زنگ زدگی و همچنین خورندگی های شیمیایی بسیار مقاوم باشد.

آیا می دانید فسفر برنز به چه دلیل شناخته شده است؟

  • مقاومت و دوام بالای فسفر برنز در برابر زنگ زدگی و خستگی
  • رسانای خوب جریان برق
  • فسفر برنز عملکرد بسیار پر قدرت و مستحکمی دارد.
  • فسفر برنز ضریب اصطکاک پایینی دارد.
  • فسفر برنز قابلیت ارتجاعی بسیار خوبی دارد.

 

آشنایی با کاربرد های فسفر برنز

از فسفر برنز بیشتر در تولید فنر، بست و پیچ استفاده می شود. این محصولات هنگامی که در معرض کشسانی قرار می گیرند باید بسیار مقاوم و با دوام باشند. الکترونیک های دیجیتال، کنترل کننده های خودکار و خودرو ها همگی دارای قسمت هایی هستند که از فسفر برنز ساخته شده اند. فسفر برنز برای کارهایی در رابطه با قالبگیری بسیار ایده آل و مناسب است مانند پرس کردن، فشرده سازی، خم کردن و … .

محصولاتی که با استفاده از فسفر برنز ساخته شده باشند به دلیل عملکرد، کارایی و همچنین دوام بسیار خوبی که دارند حقیقتا شناخته شده اند.

یکی از معروف ترین کاربرد های فسفر برنز استفاده از آن در سیم گیتار آگوستیک است. جالب است بدانید که از این آلیاژ در ساخت ساکسیفون نیز استفاده می شود.

 

sepantaseo بازدید : 42 جمعه 02 فروردین 1398 نظرات (0)

 آیا بهترین مرکز فروش قیر را می شناسید؟

 

 

 شرکت ایران قیر پاسارگاد به عنوان بهترین مرکز فروش قیر بهترین محصولات و خدمات را برای مشتریان خود فراهم می کند. شرکت ایران قیر پاسارگاد یکی از بهترین و مجهزترین مراکز فروش قیر است. آیا با فواید استفاده و خرید و فروش قیر آشنایی دارید؟ قیر چه برتری هایی نسبت به سایر مواد دارد؟ در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد فروش قیر و همچنین کاربرد های قیر اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم.

از زمان های خیلی قدیم فروش قیر انجام می شده است. و سالیان سال است که از قیر استفاده می شود. اگرچه در سال های اخیر در برخی نقاط تولیدات جدید تر به جای قیر ابداع شده است اما هنوز هم در بیشتر نقاط دنیا بهترین رایج ترین ماده برای استفاده در سقف خانه ها و ساختمان ها قیر است. اگر چه قیر گونی  در برخی مواقع خیلی ارزان نیست اما خرید و فروش قیر فواید بسیار زیادی دارد. برخی از فواید استفاده از قیر عبارت اند از:

نصب آسان در قیر گونی کردن

نصب قیر ابتدا با تمیز کردن سقف آغاز می شود و به دنبال سنگفرش کردن سقف از قیر استفاده می شود. نصب و استفاده از قیر گونی به زمان زیادی نیاز ندارد و طی یک نصف روز انجام می شود. در اکثر مواقع قیر گونی و استفاده از قیر در سقف خانه ها نیازی به متخصص ندارد و صاحبان خانه ها می توانند به راحتی خودشان این کار را انجام دهند.

 

فروش قیر و دوام طولانی قیر

خانه های بسیار زیادی را می توان یافت که از سالیان دور در سقف خانه هایشان از قیر استفاده شده باشد. این موضوع نشان دهنده ایت است که استفاده از قیر در سقف خانه ها حدود 50 سال و یا بیشتر ممکن است دوام بیاورد. قیر بسیار با دوام و مقاوم است چرا که از مواد طبیعی ساخته می شود. علاوه بر این قیر در شرایط مختلف محیطی بسیار منعطف و مستحکم است.

 

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 92
  • بازدید ماه : 253
  • بازدید سال : 1,985
  • بازدید کلی : 9,372