loading...
sepantaseo
sepantaseo بازدید : 49 جمعه 02 فروردین 1398 نظرات (0)

یکپارچگی،عدم وجوددرز های اجرایی، زیبایی ظاهری، تنوع رنگی (حدود 100 کد رنگی)، انعطاف پذیری و فرم پذیری صفحات کورین آتیستون محصولی بی نظیر و کم رقیب برای کانتر تاپ آشپزخانه می باشد. شاخصه هایی مثل آنتی باکتریال بودن، نظافت فوق العاده آسان و ترمیم پذیری به همراه قیمت مقرون به صرفه صفحات کورین ویژگی های بارزی است که هر آشپز خانه ایرانی مشتاق تجربه آن می باشد.

 

sepantaseo بازدید : 54 جمعه 02 فروردین 1398 نظرات (0)

آشنایی با مهم ترین ویژگی های رنگ چوب ترمو

رنگ چوب ترمو در برابر نور خورشید بسیار مقاوم است.

 

چوب ترموی درخت صنوبر معمولا در برابر تمامی شرایط آب و هوایی بسیار مقاوم است. اما با این حال مقاومت در برابر اشعه یو وی و همچنین تغییر رنگ چوب ترمو نیازمند استفاده از رنگ چوب ترمو است، البته رنگی که مخصوص چوب ترمو باشد و از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد. بعد از استفاده از رنگ چوب ترمو می توانید آن را در بیرون و در فضای باز نصب کنید. استفاده از رنگ چوب ترمو باعث می شود که چوب ترمووود شما تغییر رنگی نداشته باشد و همچنین خواص فوق العاده خود را از دست ندهد.

 

چوب ترموی زبان گنجشک نیز در برابر اکثر شرایط آب و هوایی نیز بسیار مقاوم و با دوام است. با این حال استفاده از روغن تِکنوز و یا سایر برند های معروف، می توانند چوب ترمو را در برابر اشعه یو وی به خوبی حفظ کنند. علاوه بر این استفاده از این روغن باعث زیبا ماندن چوب ترمووود نیز می شود. رنگ های تکنوز در 80 طیف رنگی موجود اند و همچنین بسیار جاذب اند.

 

علاوه بر موارد فوق لازم به ذکر است که این رنگ ها طرح و نقش روی چوب را نیز حفظ می کنند. تنوع در تولید این محصولات باعث شده است تا مشتریان بسیار زیادی از رنگ چوب ترمو استفاده کنند.

 

 

 

آشنایی با رنگ کردن چوب

 

چوب ترمو در 4 مرحله رنگ می شود.

 

با انجام مراحل زیر می توانید اطمینان حاصل کنید که چوب ترمو شما در برابر اشعه یو وی محافظت می شود.

 

مرحله اول: در این مرحله ابتدا باید چوب ترمووود را در استخر مخصوص غوطه ور کنید. سپس آن را بیرون بیاورید و تا 24 ساعت اجازه دهید تا چوب ترمووود خشک شود.

پاسارگاد ارائه دهنده بهترین خدمات در زمینه رنگ چوب ترمو است

sepantaseo بازدید : 43 جمعه 02 فروردین 1398 نظرات (0)

دستگاه الکس دایود چیست و کاربرد آن

 

آیا به جر دستگاه دایود دستگاه دیگری نیز هست که برای از بین بردن موها زائد مفید باشد؟ همانطور که می دانید دستگاه های دیگری به غیر از دستگاه دایود هستند که برای از بین بردن موهای زائد مفید باشند که از جمله ی آن ها می توان به دستگاه دایود و دستگاه الکساندرایت اشاره کرد.

در مقالات قبل شما را با دستگاه آر اف فرکشنال و همچنین هایفو تراپی و میکرونیدلینگ آشنا کردیم و در مورد دستگاه دایود اطلاعات زیادی را در اختیارتان قرار دادیم. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد فروش الکس دایود و همچنین مشخصات دستگاه الکس دایود اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار دهیم.

همانطور که می دانید شرکت راشا طب آریا بهترین مرکز فروش الکس دایود و همچنین سایر دستگاه های زیبایی و جوانسازی پوست است. شما با استفاده از بهترین خدمات فروش الکس دایود می توانید از دستگاه های لیزر با عالی ترین و مجهز ترین امکانات بهره مند شوید.

 

الکس دایود برای اکثر پوست ها مناسب است. اما روی پوست های روشن و متوسط عملکرد خیلی بهتری دارد. روند درمان با الکس دایود بسیار سریع است و عوارض جانبی قابل توجهی ندارد. شما برای درمان و از بین بردن موهای زائد با الکس دایود به چند جلسه مراجعه نیاز پیدا خواهید کرد. یکی از نکاتی که در مورد الکس دایود و همچنین دستگاه دایود باید مورد توجه قرار دهید این است که این دستگاه ها برای موهای خیلی نازک و کم پشت نتیجه بخش نیستند. الکس دایود دستگاهی بسیار پر قدرت است و طبق آخرین تکنولوژی های روز دنیا ساخته شده است. شما می توانید برای خرید الکس دایود به بهترین مرکز فروش الکس دایود یعنی راشا طب آریا مراجعه کنید و یا با کارشناسان ما در تماس باشید.

لازم به ذکر است که شرکت راشا طب آریا قیمت مناسبی را برای فروش الکس دایود در نظر گرفته است و شما می توانید دستگاه دایود و همچنین سایر دستگاه های لیزر را با قیمت مناسبی تهیه کنید.

 

sepantaseo بازدید : 43 جمعه 02 فروردین 1398 نظرات (0)

آیا می دانید خط تولید زغال فشرده چطور با استفاده از دستگاه های زغال فشرده می تواند تولیدات خود را انجام دهد؟ در مقالات قبل شما را با مدل های مختلفی از دستگاه زغال فشرده مانند دستگاه زغال فشرده با قالب گیری مکانیکی، و یا دستگاه زغال فشرده GCBC II و یا GCBA I . در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد خط تولید زغال فشرده به دست آورید.

زغال فشرده در خط تولید زغال فشرده چطور تولید می شود؟

مواد اولیه برای تولید زغال فشرده عبارت اند از:
پوسته بادام زمینی، سبوس برنج، خرده چوب، تراشه های چوب، پوست تخمه آفتاب گردان و ….

اندازه مواد اولیه برای تولید زغال فشرده باید کمتر از ۵ میلی متر باشد و رطوبت آن ها باید حدود ۸ درصد باشد. تمامی مواد بالا می توانند توسط دستگاه های مختلفی به منظور کاربرد های متفاوتی از محیط جمع آوری شوند.

 

چه کارهایی در خط تولید زغال فشرده انجام می شود؟

فشرده کردن و له کردن

دستگاه فشرده سازی در بهترین خط تولید زغال فشرده می تواند با استفاده از بهترین تکنولوژی های فرایند فشرده سازی را انجام دهد. این دستگاه می تواند شبکه های خیلی سخت و سفت را فشرده کند. و مواد اولیه ایی مانند براده ها و تراشه های چوبی را به زغال فشرده تبدیل کند. علاوه بر این این دستگاه می تواند موادی مانند فلز نیم سوخته، فلز، گچ و ماسه و مواد سخت دیگر را نیز فشرده کند.

فواید استفاده از فشرده کننده در خط تولید زغال فشرده

عملکرد طولانی مدت و با دوام

فواید و ویژگی های منحصر به فرد دستگاه فشرده کننده

مصرف پایین انرژی

ساختار وظاهری کم جا و همچنین عملکرد آسان و نگهداری راحت

 

خشک کن

استفاده از خشک کن در خط تولید زغال فشرده کمک می کند تا مواد اولیه مرطوب خشک شوند. این دستگاه مانند سشووار هوای داغ را به مواد اولیه زغال فشرده میدمد تا خشک شوند.

 

sepantaseo بازدید : 43 جمعه 02 فروردین 1398 نظرات (0)

نکات مهم در حمل گاوصندوق

دانستن برخی نکات برای حمل گاوصندوق ضروری است. زیرا حمل گاوصندوق به دلیل وزن زیادش، کار بسیار سخت و خطرناکی است.

امنیت گاوصندوق

از آن جاییکه ما همیشه مدارک مهم، طلا و پول هایمان را در گاوصندوق نگهداری می کنیم، تامین امنیت آن در اولویت قرار دارد. برای حمل گاوصندوق کوچک، مشکلی نیست و به راحتی می تونید با مشاوره هایی که صندوق گستر به شما ارائه می دهد این کار را انجام دهید. اما اگر صاحب یک گاوصندوق بزرگ و حرفه ایی هستید، بهتر است با صندوق گستر که تجربه ی طولانی در امر تخصصی حمل و نقل بار دارد تماس بگیرید و حمل گاوصندوق خود را به ما بسپارید.

مشکل در حمل گاوصندوق

تا اینجا متوجه شده اید که به خاطر خطرات جانبی موجود و امکان صدمه دیدن بهتر است از شرکت باربری صندوق گستر کمک بگیرید. اما شما ممکن است بخواهید، در برخی موارد، مانند مواردی که در زیر به آن ها اشاره شده است، خودتان حمل گاوصندوق را که کاری تخصصی است، انجام دهید.
این شرایط می تواند شامل موارد زیر باشد:

1.       می خواهید گاوصندوق را از قسمتی از اتاق به نقطه ای دیگر از همان اتاق انتقال دهید.

2.       قصد حمل گاوصندوق از اتاقی به اتاقی دیگر در محل کار یا منزل را دارید.

3.       شما قبلاً تجربه حمل گاوصندوق را داشته اید و مطمئن هستید که این جا به جایی را به درستی انجام می دهید.

4.       ممکن است چند دوست قابل اطمینان داشته باشید که فکر کنید به کمک آن ها می توانید این کار را انجام دهید.
ممکن است مبلغ اعلام شده به منظور حمل گاوصندوق برای شما خوش آیند نباشد و تصمیم بگیرید که خودتان حمل گاوصندوق و جابه جایی آن را انجام دهید. این کار را هرگز به شما توصیه نمی کنیم، چرا که صدمات این کار هزینه های گزاف و جبران ناپذیری دارد.

 

sepantaseo بازدید : 55 جمعه 02 فروردین 1398 نظرات (0)

 

تولید فنس حصاری در تمامی ابعاد با تکیه بر تیم با تجربه و استفاده از جدید ترین دستگاه های تمام اتوماتیک موجب گردیده است که شرکت فنس ابوالفضل بتواند تمام سفارشات شما مشتریان عزیز را در کوتاه ترین زمان و بهترین کیفیت ارایه دهد.

استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک موجب طول عمر بهتر و کیفیت بالاتر فنس تولید شده.

تولید فنس در تمامی سایز ها با دستگاه تمام اتوماتیک فنس بافی تا ارتفاع2/5 متر-بستن دو سر طاقه فنس با استفاده از دستگاه و حالت شکلات پیج شده

تولید فنس مفتول4میلیمتر در تمامی ارتفاع ها بنا به سفارش مشتری- انواع فنس سبک وزن مفتول2 به بالاتر

تولید انواع گابیون چشمه8*10 و 6*8 در تمامی اندازه ها و مفتول های 1.6-2-3

تولید انواع مش 21 مفتول سیاه وگالوانیزه و انواع توری پرسی در ابعاد بنا به سفارش مشتری{گالوانیزه و سیاه}

 

sepantaseo بازدید : 46 جمعه 02 فروردین 1398 نظرات (0)

پایه مبل

برخی یراق آلات لوازم منزل مانند پایه مبل علاوه بر ضرورت نصب، در زیبایی و نمای ظاهری نیز تاثیر گذار هستند. به همین دلیل در خرید آن ها علاوه بر جنس و تناسب پایه با مبل به مدل و رنگ نیز توجه می شود. انواع پایه مبل از جنس های مختلفی مانند چوبی، استیل و فلزی تشکیل شده اند. رنگ بندی این گروه نیز تنوع بالایی شامل طلایی و کروم داشته که در سایز بندی 6 سانتی متر و 10 سانتی متر تولید می شوند. برندهای داخلی از جمله جهان استیل و خارجی هستند. صنایع چوبی توسکا گستر عرضه کنندگان پایه هایی با مدل های گوناگونی در بازار است.

sepantaseo بازدید : 60 شنبه 17 شهریور 1397 نظرات (0)

ما به این باور رسیدیم که ماساژ یک نیاز است نه تجمل و باعث سلامتی و نشاط بدن میگردد، و زمانی که متوجه شدیم خود را مکلف به ساخت و راه اندازی دنیز ماساژ کردیم، دانستیم که ماساژ آقایان و اپیلاسیون آقایان بتواند به نوعی، سهولت استفاده از ماساژ را برایمان امکان پذیر سازد و سالن دنیز ماساژ، تمامی آنچه بود که در توان داشتیم.

سالن دنیز ماساژ اولین و بزرگترین مرکز ماساژ برای آقایان است. اتاق ماساژ VIP تمامی مطابق استانداردهای روز دنیا طراحی شده. شما با مراجعه به سالن ما، می توانید از انواع خدمات ماساژ سنتی، درمانی، زیبایی و لوکس مطابق با متدهای استاندارد جهان برخوردار شوید. ما برای سلامتی و نظافت بیشتر شما اپیلاسیون آقایان را پیشنهاد می دهیم.

 

sepantaseo بازدید : 67 شنبه 17 شهریور 1397 نظرات (0)

مزایای کابل کواکسیال:  

–  انعطاف پذیری و قابلیت شکل پذیری در محیط مورد استفاده

–  قابل استفاده بودن برای مدت زمان طولانی

–  دوام و پایداری مناسب

–  پایین بودن قیمت آن که باعث می شود هزینه نگهداری و توسعه آن کم تر شود

–  ظرفیت مناسب ، حداکثر تا ۳۰۰ مگا هرتز در پهنای باند.

–   پهنای باند مناسب برای سرویس های مخابراتی از جمله کنفرانس های صوتی و تصویری و سیستم های دوربین مداربسته

 

 

کابل کواکسیال RG 11

 

از این کابل می توان برای ارسال و دریافت تمامی داده های ویدیوئی، صدا، اطلاعات و ... در مسافت های بسیار دور استفاده کرداین نوع کواکسیال نسبت به کواکسیال های دیگر مانند RG58 و RG59 توانایی های بسیار بیشتری دارد و مصرف آن در مکان های خاص است یکی از دلایلی که بسیاری این کابل را بهترین نوع کواکسیال شناخته شده می دانند، استفاده از این کابل در سیستم های دوربین مدار بسته در متراژ های بسیار بالا به صورت یک تکه است. در این نوع مصرف تصاویر دریافت شده بدون هیچ گونه لرزش و نویز است

 

 

کابل کواکسیال RG 58

 

 از این کابل نیز همانند کابل RG59 در موارد بسیاری استفاده می شوداز کابل RG58 معمولا به عنوان یک حامل کلی در آزمایشگاه استفاده می کنند و همچنین با استفاده از  نیز می توان در تجهیزات تست و اندازه گیری اسیلوسکوپ استفاده کرد. از این کابل در دو نسخه RG58 a/u و RG58 c/u به صور گسترده در شبکه های اینترنت استفاده می شود و در بعضی از مصارف می تواند جایگزین کابل های CAT5 و CAT6 باشد. کابل RG58 برای فرکانس های نسبتا زیاد نیز استفاده می شودکابل RG59 نوعی از کابل های کواکسیال است که جهت ولتاژ پایین تصویر و RF مورد استفاده قرار می گیرد

 

 

sepantaseo بازدید : 57 شنبه 17 شهریور 1397 نظرات (0)

ایران آلوتک تولید کننده و فروشنده ورق کامپوزیت با قیمت ورق کامپوزیت مناسب و ارزان

ویژگی محصولات ایران آلوتک با قیمت ورق کامپوزیت باورنکردنی

ورق های مقاوم در برابر آتش که با کلاس B شناخته می شوند نیز همانند ورق های A2 دارای مواد معدنی در هسته پلی ماده پرکننده بین لایه های آلومینیوم هستند. در هسته ی ورق های آلومینویم کامپوزیت آلومکس B از هیدروکسید آلومینیوم و هیدروکسید منگنز با خلوص 45 تا 55 درصد استفاده شده است.
این ورق ها در صورت بروز حریق دیرتر آتش می گیرند و گازهای سمی کمتری نسبت به ورق های معمولی از خود متصاعد می کنند.
همانند سایر ورق های ایران آلونک این ورق ها با پوشش رنگی مقاوم در برابر شرایط مختلف آب و هوایی و با ضخامت های مورد نظر مشتریان عرضه می گردد.
قیمت ورق کامپوزیت کلاس B نسبت ورق کامپوزیت A2 تا حدودی پایین تر است و برای ساختمان های تجاری بزرگ می تواند مناسب باشد.

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 117
  • بازدید ماه : 278
  • بازدید سال : 2,010
  • بازدید کلی : 9,397