loading...
sepantaseo
sepantaseo بازدید : 54 شنبه 17 شهریور 1397 نظرات (0)

گاهی شنیده و مشاهده می شود، مشتریان محترم قیمت گریتینگ را به صورت کلی استعلام و یا سوال می نمایند. در حالی که قیمت گریتینگ به شرایط مختلفی همچون نوع گریتینگ، اطلاعات فنی، ارتفاع و ضخامت تسمه، مشبندی، تناژ نهایی، نقشه های ساخت و میزان برش و پرت کار، بستگی دارد. (گریتینگ در انواع ساده و خورشیدی و نیز با مشخصات فنی تسمه در تسمه، تسمه در نیم تسمه و تسمه در میلگرد یا چهارپهلو ساخته می شود. همچنین منظور از مشبندی، ابعاد شبکه های داخلی گریتینگ می باشد.)

sepantaseo بازدید : 58 شنبه 17 شهریور 1397 نظرات (0)

 

کابل شبکه بستر ارتباطی کابلی است که برای تبادل داده، اشتراک گذاری و متصل ساختن دستگاه‌های یک شبکه به یکدیگر یا به سایر شبکه‌ها استفاده می‌شود. کابل‌های شبکه با توجه به نوع همبندی، پادمان و اندازه شبکه دارای گوناگونی (مانند کابل هم محور، کابل فیبر نوری، کابل زوج به هم تابیده) می‌باشند و از همین رو است که دستگاه‌ها می‌توانند در فاصلهٔ کوتاه و چند متری (برای نمونه به وسیله یک کابل اترنت) یا در فاصله‌های دور (برای نمونه به وسیله شبکه اینترنت) به هم وصل شوند.

روکش کابل مانند یک محافظ از کابل شبکه در برابر تهدیدات خارجی، مانند تداخل الکتریکی، سیگنال های مزاحم، ضربات و کشش های احتمالی که به کابل وارد می شود محافظت می کند. این روکش شامل روکش پی وی سی، فویل آلومینیمی، شیلد مسی و نخ ابریشمی ست. بر این اساس می توان کابل شبکه را به انواع مختلفی تقسیم کرد که با شبکه افزار می توانید آنها را تهیه کنید..

 

sepantaseo بازدید : 63 شنبه 17 شهریور 1397 نظرات (0)

استفاده از مناسب ترین قیمت تعمیر مبل با تعمیرات مبل قائم امکان پذیر است. پارچه تشکها و پشتی ها، فوم و فنرها را عوض می کنند و همه چیز نومی شود و این می شود تعمیرات مبل. یک متخصص خبره رویه کوبی انواع پارچه را به خوبی می شناسد، خواص و کیفیت و قیمت فوم های متنوع را می داند و می تواند مشتری را در انتخاب گزینه مناسب کمک کند و تصمیم گیری را برایش آسان تر سازد. رویه کوبی بهترین راه است برای نوکردن یک دست صندلی ناهارخوری قدیمی، یک کاناپه زه وار دررفته و یا مبل های قدیمی مان که دوست شان داریم و کلی خاطره ازشان هست و البته نمی خواهیم یا نمی توانیم فعلاعوض شان کنیم. عوامل مختلفی بر روی قیمت تعمیر مبل تاثیر می گذارند.

sepantaseo بازدید : 58 شنبه 17 شهریور 1397 نظرات (0)

1.   شستشوی انواع فرشقالیشویی در غرب تهران متخصص در زمینه شستشوی انواع فرش ماشینی، دستبافت، کرک، ابریشم و تابلوفرش بارعایت اصول مذهبی

2.   رفوگری : رفع هرگونه پارگی انواع فرش وتابلو فرش

3.   رنگبرداری و لکه برداری:رفع وبرداشتن هرگونه لکه ورنگ بدون آسیب رسیدن به فرش

4.   ریشه زنی : تعمیر وبافت ریشه نو برای انواع فرش وتابلو فرش

5.   خشکشویی : خشکشویی انواع مبل و موکت با دستگاه های نیمه اتوماتیک درمنزل

فرش ها به صورت لول برده و لول و اتو شده همراه با کاور از بهترین قالیشویی در غرب تهران یعنی قالیشویی میهن آورده می شود.

 

sepantaseo بازدید : 49 شنبه 17 شهریور 1397 نظرات (0)

قفسه بندی چیست؟

هر سازه ای اعم از فلزی، چوبی و یا پلاستیکی که دارای سطوح قابل بارگذاری و یا دسترسی باشد را قفسه اطلاق می نمایند.

قفسه بندی از دیرباز نقش بسزایی در جهت ساماندهی و نظم دهی به چیدمان و نگهداری اقلام داشته است بطوریکه در همه ابعاد زندگی (شخصی، کاری، اجتماعی) نیاز به قفسه بندی وجود دارد.

برای مثال از زمانهای قدیم گنجه ها و طاقچه ها با همان فرم ساده خود حکم طبقه و قفسه را داشته اند.

در دنیای امروز با پیشرفت سریع تکنولوژی و حجم بالای عرضه و تقاضا در بازار، صنایع و سازمان‌ها نیاز مبرم به ایجاد فضا و تسریع در نقل‌وانتقال کالا و محصول احساس می‌گردد. در این راستا صنعت انبارداری و سیستم‌های مدیریتانبار بخشمهمی از نیازهای هر سازمان در خصوص لجستیک، نگهداری و تحویل را شامل می‌گردد.صنعتقفسه‌بندی با فروشگاه صنایع فلزی مدرنو سیستم‌های نگهداری مواد و کالا که حدود 70 سال از قدمت این صنعت در ایران می‌گذرد، به جهت رفع نیازهای چاره‌سازی انبار و فضا به وجود آمده و تاکنون توانسته با الگوبرداری از تکنولوژی و طراحی شرکت‌های بزرگ اروپایی پیشرفت بسزایی در جهت ارتقای سطح سیستم‌های قفسه ‌بندی ایفا نماید.

 

sepantaseo بازدید : 57 شنبه 17 شهریور 1397 نظرات (0)

فر قنادی و انواع فر شیرینی پزی و همچنین فر نان فانتزی از نمونه محصولات و کاربرد با دستگاه های فر گردان تولید شده توسط آسیا پخت در گروه تولیدی صنایع ماشین سازی آسیا پخت اصفهان می باشد. کیفیت بالای محصولات مانند فر قنادی و فر نان فانتزی تا به امروز به ما در جلب رضایت مشتریانمان به میزان بسیار چشمگیری کمک نموده است 

 

 

sepantaseo بازدید : 72 شنبه 17 شهریور 1397 نظرات (0)

اگر مسئولیت انتخاب و تهیه سررسید برای شرکتی که در آن مشغول به فعالیت هستید به شما سپرده شده و قصد دارید در پایان سال آن را به مشتریان و همکاران خود هدیه دهید با ما همراه باشید. سال ها تلاش نموده ایم تا بتوانیم اعتماد مشتریان را جلب نماییم و اعتماد شما ما را به یکی از متنوع ترین ارائه دهندگان سررسید های اختصاصی و محصولات تبلیغاتی خاص و با کیفیت تبدیل نموده است.

sepantaseo بازدید : 64 شنبه 17 شهریور 1397 نظرات (0)

یکپارچگی،عدم وجوددرز های اجرایی، زیبایی ظاهری، تنوع رنگی (حدود 100 کد رنگی)، انعطاف پذیری و فرم پذیری صفحات کورین آتیستون محصولی بی نظیر و کم رقیب برای کانتر تاپ آشپزخانه می باشد. شاخصه هایی مثل آنتی باکتریال بودن، نظافت فوق العاده آسان و ترمیم پذیری به همراه قیمت مقرون به صرفه صفحات کورین ویژگی های بارزی است که هر آشپز خانه ایرانی مشتاق تجربه آن می باشد.

 

sepantaseo بازدید : 47 شنبه 17 شهریور 1397 نظرات (0)

دیگ بخار چیست؟

دیگ‌های بخار منبع انرژی مفید برای چندین قرن بوده است. با یک راه‌اندازی ساده، آب و گرما را برای تولید بخار تحت فشار ترکیب می‌کند که به آسانی برای گرم کردن داخل ساختمان، موتورهای تأمین انرژی و مصارف دیگر به کار می‌رود. انواع بسیاری از دیگ‌ بخار وجود دارد و هر کدام به منظور خاصی استفاده می‌شوند. این ماشین‌های قدرتمند در حالیکه ایمن هستند ولی دارای خطراتی از جمله آتش‌سوزی و انفجار هستند.
 
برخی از سیستم‌های گرمایشی مرکزی از دیگ‌هایی برای گرم کردن آب یا هوا استفاده می‌کنند که پس از آن برای گرم کردن خانه یا ساختمان استفاده می‌شود.
برای راه‌اندازی اولیه یک دیگ بخار، تنها چند مؤلفه کلیدی مورد نیاز است. تانک مهمترین است به این دلیل که این ظرف استیل غیر قابل نفوذ به هوا و یا آهنی شکل آب را نگه می‌دارد و آن را تبدیل به بخار خواهد کرد. المنت گرم کننده که معمولا برای ایجاد گاز، نفت و بخار تحت فشار در زیر تانک وجود دارد. سوپاپ بخار یک دهانه کوچکی در بالای تانک دارد که معمولا یه یک لوله نصب شده است. بیشتر دیگ‌های بخار فشار بالا دارای دودکشی هستند که کمک به خروج گرمای اضافی از سیستم می‌کند.

 

sepantaseo بازدید : 41 شنبه 17 شهریور 1397 نظرات (0)

دستگاه چاپ بنر همانطور که از نامش پیداست جهت چاپ بنر،فلکس ، استیکر،مش و.. استفاده می گردد.دستگاه بنر در عرض، کیفیت و امکانات متفاوتی تولید می گردد.
عامل تعیین کننده کیفیت چاپ و قیمت یک دستگاه چاپ بنر،   در مرحله اول نوع و تعداد هد به کار رفته در دستگاه و در مرحله دوم آپشن های نصب شده بر روی دستگاه می باشد. هد های چاپ بنر رایج در ایران ، هد های زار -کونیکا -اسپکترا-سیکو -اپسون بوده و خود این هد ها به دسته بندی های دیگر مانند هد کونیکا 512 و هد کونیکا 1024 و.. تقسیم می گردند.

فروش دستگاه های چاپ بنر و دستگاه برش لیزری ، متناسب با مشخصات و کیفیت مورد نظر مشتریان ،فروش پیش از 5000 دستگاه در 10 سال  گذشته را افتخار خود می دانیم.
مشاوره و فروش با کیفیت ترین و متناسب ترین دستگاه چاپ بنر با شرایط نیاز مشتریان عزیز موجبات رضایت مندی تمامی مشتریان را فراهم آورده و مفتخریم که با اطمینان کامل شما را به بازدید از تمامی دستگاه های موجود در سراسر ایران عزیز دعوت نمائیم ، کیفیت بالای دستگاه ها و خدمات بی بدیل شرکت نقطه اتکاء و آرامش مشتریان می باشد .
 همکاری نزدیک ما با انجمن چاپ دیجیتال ایران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گذشته و در آینده از ثبات و اعتماد مشتریان به این شرکت حکایت دارد . 
امید واریم به پشتوانه شما مشتریان گرانقدر و تلاش مجدانه همکاران ما با دستگاه چاپ بنر نوین تاک ، همواره خدمتگزار صنعت چاپ ایران باشیم

 

 

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 106
  • بازدید ماه : 267
  • بازدید سال : 1,999
  • بازدید کلی : 9,386