loading...
sepantaseo
sepantaseo بازدید : 44 شنبه 17 شهریور 1397 نظرات (0)

از زمان ورود چوب ترمو به کشور ایران ، لیست قیمت چوب ترمووود نوسان قابل توجهی داشته و البته به دلیل استقبال بالا از چوب ترمو به خصوص در این دو سال اخیر و البته با توجه به نوسان های شدید قیمت یورو ، شرکت های وارد کننده معتبر در زمینه ترموود ( که در میان آن ها میتوان به قطع نام شرکت رهاوود را دید ) سعی کرده اند لیست قیمت چوب ترمووود را با توجیه اقتصادی مناسب و با کمترین تغییرات در اختیار مشتریان قرار دهند.

چوب ترمو عمدتا از جنگلهای دارای مجوز و گواهی کیفیت در اروپا تولید می شود. با استفاده از مکانیزم حرارتی ترمو، بدون استفاده از مواد شیمیایی و صرفا با اتکا بر گرما چوب ترمو در برابر نفوذ قارچ و کپک محافظت شده و نسبت به چوب معمولی دارای ماندگاری بیشتری خواهد بود. در نتیجه نفوذ حرارت به سطوح چوبی، باعث تغییر رنگ در سطوح داخلی چوب خواهد شد که این به نوبه خود به زیبائی نمای چوب ترمو خواهد افزود.

sepantaseo بازدید : 36 شنبه 17 شهریور 1397 نظرات (0)

چاپ روی کیسه از چاپ نایلون معمولا برای اهداف و مقاصد تبلیغاتی استفاده می شود. برند،نام کسب و کار و نشانی و تلفن بر روی کیسه نایلونی چاپ می شود. روش چاپ نایلون یک روش تبلیغاتی بسیار ارزان و مقرون به صرفه و در عین حال موثر و کاربردی می باشد که کسب و کار و برند شما را به دیگران معرفی می کند. راه های تبلیغاتی دیگر مانند تبلیغات در تلویزیون و نصب تبلیغ بر روی بیلیبوردهای سطح شهر در عین پر هزینه بودنف موقتی نیز می باشد و شاید به اندازه چاپ روی کیسه دیده نشود. شخصی که از شما محصولی را خریداری می کند و کیسه های خرید شما را دریافت می کند، به احتمال زیاد چندین بار دیگر نیز از این کیسه استفاده می کند و این به این معنی است که نام برند شما نیز که بر روی این کیسه چاپ شده است.

sepantaseo بازدید : 51 شنبه 17 شهریور 1397 نظرات (0)

با پیشرفت های صنعت چاپ و خدمات جانبی مانند چاپ روی پلاستیک احتیاج به چاپ با کیفیت بالا در حد چاپ افست تصویری باعث شد که دستگاه های چاپ 8 رنگ با دقت چشمی بسیار بالا ساخته شود و هم اینک چاپ صنعتی پارس نگین قادر است نایلون های سفارشی شما را  از تولید تا چاپ و بسته بندی جمعا در این مجموعه انجام بدهد.

برخی از خدمات چاپ روی پلاستیک گروه صنعتی پارس نگین:

چاپ روی پلاستیک 
چاپ قطعات پلاستیکی گرد 
چاپ قطعات پلاستیکی مسطح 
چاپ روی ظروف پلاستیکی 
چاپ روی ظرف مواد آرایشی 
چاپ روی ظرف مواد بهداشتی 
چاپ ظرف مواد شوینده 
چاپ ظرف روغن موتور 
چاپ روی انواع سطل 
چاپ ظروف پلاستیکی نوشیدنی ها
چاپ روی قطعات پلاستیکی خودرو 
چاپ سیلک و تامپو و ترانسفر چاپ سیلک و تمپو بر روی انواع ظروف پلاستیک و غیره
چاپ بر روی انواع لوازم خانگی چاپ بر روی قطعات خودرو و انواع قطعات صنعتی 
چاپ بر روی انواع قطعات پلاستیکی
چاپ سیلک، چاپ، چاپ تامپو، چاپ روی ظروف، چاپ صنعتی، چاپ روی خودرو،چاپ، تبلیغات، چاپ و تبلیغات    

sepantaseo بازدید : 36 شنبه 17 شهریور 1397 نظرات (0)

تولید فنس حصاری در تمامی ابعاد با تکیه بر تیم با تجربه و استفاده از جدید ترین دستگاه های تمام اتوماتیک موجب گردیده است که شرکت فنس ابوالفضل بتواند تمام سفارشات شما مشتریان عزیز را در کوتاه ترین زمان و بهترین کیفیت ارایه دهد.

استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک موجب طول عمر بهتر و کیفیت بالاتر فنس تولید شده.

تولید فنس در تمامی سایز ها با دستگاه تمام اتوماتیک فنس بافی تا ارتفاع2/5 متر-بستن دو سر طاقه فنس با استفاده از دستگاه و حالت شکلات پیج شده

تولید فنس مفتول4میلیمتر در تمامی ارتفاع ها بنا به سفارش مشتری- انواع فنس سبک وزن مفتول2 به بالاتر

تولید انواع گابیون چشمه8*10 و 6*8 در تمامی اندازه ها و مفتول های 1.6-2-3

تولید انواع مش 21 مفتول سیاه وگالوانیزه و انواع توری پرسی در ابعاد بنا به سفارش مشتری{گالوانیزه و سیاه}

 

sepantaseo بازدید : 56 شنبه 17 شهریور 1397 نظرات (0)

تجهیزات مهد کودکی

کیفیت بالا ، تنوع محصولات

گروه آوین پارک مفتخر است بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات مهد کودکی را با نازلترین قیمت ها ارایه نماید.همچنین کلیه تجهیزات مهد کودک در سریعترین زمان تحویل شده و از بهداشت کامل برخوردار می باشد.برخی از محصولات این دسته بندی به شرح زیر می باشد:
استخر توپ و وان شن، الاکلنگ و تعادلی، برج و کلبه، تاب و سرسره، تجهیزات ورزشی، تونل و ترامپولین، سازه های چوبی، کفپوش و دیوار پوش، ماشین و سواری، میز و صندلی و سایر تجهیزات مهد کودکی

 

sepantaseo بازدید : 45 شنبه 17 شهریور 1397 نظرات (0)

 شرکت هارپاگ تب تولید کننده انواع تخت بیمار برقی ، انواع تختهای الکتریکی وفول الکتریکی ، لاکرومیز غذاو تجهیزات پزشکی بوده و با داشتن سابقه تولید در عرصه تجهیزات بیمارستانی یکی از صاحب نامان به شمار می رود.

تخت بیمار برقی این شرکت ایده آل برای تمامی مراکز درمانی ، بیمارستانها و برای استفاده در منازل می باشد. انواع تخت بیمار برقی تک شکن، دو شکن و سه شکن از نوع عادی و ABS با حفاظ های متصل و پوشش های رنگی استاتیک و پودری ، تختهای سه شکن فول کنترل با قابلیت تنظیم ارتفاع از نوع ABS ، تخت سه شکن ICU و CCU فول کنترل دارای سیستم ذحیره انرژی ، تخت CPR سه شکن با قابلیت تنظیم ارتفاع و قابلیت شست و شو و ضد عفونی از جمله تولیدات این شرکت با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشند این شرکت موفق به اختراع تخت فول الکتریکال نانویی با بیش از 30پوزیشن خاص جهت مصارف ویژه از جمله بیماران گردنی (cp) وهمچنین بیمارانی که در معرض ابتلا به زخم بستر هستند ، گردیده است.

sepantaseo بازدید : 35 شنبه 17 شهریور 1397 نظرات (0)

قالیشویی مشتاق قدیمی ترین و بزرگترین و بهترین قالیشویی در تهران. ارائه دهنده کلیه خدمات شستشوی انواع فرش، خدمات رفوگری و ترمیم تخصصی فرش و کلیه خدمات خشکشویی انواع مبلمان، موکت و خوشخواب می باشد که تصمیم به افزایش محدوده های سرویس دهی خود در سراسر تهران کرده. شما مشتریان عزیز میتوانید در این قسمت مناطق تحت پوشش خود را بیابید و با یک تماس و یا یک سفارش آنلاین (همراه با تخفیف ویژه) خدمات شستشو، ترمیم و خشکشویی خود را ثبت کنید تا همکاران ما در کمترین زمان ممکن سرویس دهی را به شما آغاز کنند. یکی از مزیت های بهترین قالیشویی در تهران سرعت بالای کار در مناطق شما خواهد بود.شما با معرفی منطقه محل سکونت خود این امکان را به بهترین قالیشویی در تهران یعنی قالیشویی مشتاق می دهید تا زمان ارائه سرویس به شما مشخص شود.

sepantaseo بازدید : 36 شنبه 17 شهریور 1397 نظرات (0)

پایه مبل

برخی یراق آلات لوازم منزل مانند پایه مبل علاوه بر ضرورت نصب، در زیبایی و نمای ظاهری نیز تاثیر گذار هستند. به همین دلیل در خرید آن ها علاوه بر جنس و تناسب پایه با مبل به مدل و رنگ نیز توجه می شود. انواع پایه مبل از جنس های مختلفی مانند چوبی، استیل و فلزی تشکیل شده اند. رنگ بندی این گروه نیز تنوع بالایی شامل طلایی و کروم داشته که در سایز بندی 6 سانتی متر و 10 سانتی متر تولید می شوند. برندهای داخلی از جمله جهان استیل و خارجی هستند. صنایع چوبی توسکا گستر عرضه کنندگان پایه هایی با مدل های گوناگونی در بازار است.

 

sepantaseo بازدید : 46 شنبه 17 شهریور 1397 نظرات (0)

 

نحوه پوشیدن رنگ های پاستِلی: چطور باید رنگ های پاستلی را بپوشیم؟

هرسال در فصل بهار و تابستان می توانید رنگ های پاستلی را بپوشید. اما ما در این مقاله می خواهیم به شما بگوییم که رنگ های پاستلی را باید با چه رنگ های دیگری بپوشید و چطور آن ها را ست کنید، همچنین چطور رنگ های پاستِلی را می توانید با هم ترکیب کنید. آیا می دانید با خرید مانتو تابستانی به رنگ پاستلی چقدر در تابستان خوش تیپ و خوش استایل خواهید شد. البته اول باید بدانید که چه رنگ هایی را می توانید با مانتو اسپرت پاستلی ست کنید.

دنیای رنگ های پاستلی بسیار متنوع و جذاب هستند. رنگ های پاستلی درخشش یک بعد از ظهر آفتابی را در ذهن شما تداعی می کنند. می توانید با استفاده از ست لباس زن و مرد پاستلی یک بعد از ظهر خاطره انگیز را برای خود و همسرتان بسازید. علاوه بر ست لباس زن و مرد، استفاده از رنگ های پاستلی برای خانم ها بسیار شیک و منحصر به فرد است به همین خاطر با انتخاب یک مانتو اسپرت پاستلی در فصل تابستان یا بهار می توانید اطمینان داشته باشید که رنگ مناسبی را برای خرید مانتو تابستانی انتخاب کرده اید. برای اینکه لباس های مناسبی را با رنگ های پاستلی انتخاب کنید اول باید بدانید که به رنگ پوست شما چه رنگی می آید.

رنگ های پاستلی مناسب با رنگ پوست شما

اگر رنگ پوست شما روشن است: بهتر است حتما رنگ های آبی روشن را امتحان کنید و برای اینکه بهتر به نظر برسید حتما آرایش کنید. مخصوصا اگر پوست روشن با ته رنگ گرمی دارید. اگر رنگ مو و چشم های شما نیز روشن است رنگ های پاستلی به شما کمک می کنند تا خوشگل تر شوید. بنفش خیلی کم رنگ پاستلی به رنگ پوست شما خیلی می آید. اگر پوستی با ته رنگ سرد دارید رنگ های نارنجی روشن و هلویی بیشتر مناسب شما هستند.

اگر رنگ پوست شما نه روشن است نه تیره: در این صورت می توانید از طیف گسترده ایی از رنگ های پاستلی لذت ببرید. می توانید با یک مانتو اسپرت طوسی روشن شروع کنید و ست لباس زن و مرد زرد و سبز روشن پاستلی را در رنگ لباس هایتان قرار دهید. خرید مانتو تابستانی به رنگ صورتی پاستلی را هرگز فراموش نکنید. این رنگ شما را بی نهایت زیبا و جذاب خواهد کرد.

اگر رنگ پوست شما سبزه است: انتخاب یک مانتو اسپرت زرد پاستلی می تواند بهترین انتخابی باشد که تا به حال انجام داده اید. این رنگ فوق العاده، خیلی به پوست شما می آید. همچنین اگر لباس هایی با رنگ طبیعی می پوشید حتما بنفش پاستلی را امتحان کنید. کسانی که سبزه هستند و پوستشان ته رنگ گرم دارد باید رنگ های خیلی روشن و براق پاستلی را انتخاب کنند. مانند کله غازی خیلی روشن.

کسانی که سبزه هستند ولی ته رنگ پوستشان سرد است( هرچند تشخیص سرد و گرم بودن پوست های تیره خیلی آسان نیست) بهتر از رنگ پاستلی گرم تر استفاده کنند.

در کل اگر پوستی با ته رنگ سرد دارید انتخاب یک مانتو اسپرت بنفش پاستلی شما واقعا جذاب خواهد کرد، همچنین برای زوج هایی که می خواهند ست لباس زن و مرد بخرند و رنگ پوست گرم تری دارند لباس هایی به رنگ زرد پاستلی به رنگ پوستشان می آید و آنها را جذاب تر می کند.

ترفند هایی برای پوشیدن رنگ های پاستِلی

هر ساله ترفند های بسیار زیادی برای ترکیب و ست کردن رنگ ها می شونیم اما نمی دانیم کدام یک را انتخاب کنیم. استایل های قشنگی که می توانید با استفاده از رنگ های پاستلی انتخاب کنید شامل:

استفاده از یک رنگ پاستلی: رنگ های پاستلی چه آبی باشند چه صورتی می توانید فقط یکی از آنها را انتخاب کنید. می توانید از سر تا نُک پایتان فقط یک رنگ از رنگ های پاستلی را انتخاب کنید. مثلا اگر همه لباس هایتان آبی کم رنگ پاستلی باشد خیلی جذاب و خوش استایل خواهید شد.

ترکیب رنگ های پاستلی: می توانید رنگ های پاستلی را با هم ترکیب کنید. با انتخاب مانتو تابستانی صورتی پاستلی به همراه اکسسوری هایی در رنگ های پاستلی دیگر می توانید استایلی بسیار زیبا و خاص را برای خودتان بسازید.

رنگ های خنثی را امتحان کنید: تصور کنید که یک تیپ سرتاسر سفید با یک کت پاستلی روشن را بپوشید، چقدر شیک می شوید! از این مدل ست کردن لباس، می توانید برای ست لباس زن و مرد هم استفاده کنید.

رنگ پاستلی با یک رنگ روشن: با یک پیراهن پاستلی و یک ژاکت با رنگ روشن و جیغ نظر همه را به خودتان جلب خواهید کرد. یک ژاکت سرخابی با یک پیراهن آبی پاستلی فوق العاده می شود.

سایه روشن در رنگ های پاستلی: موهای سایه روشن و آمبره خیلی زیباست و خیلی طرفدار دارد. چرا لباس های این رنگی نپوشیم؟

استفاده از لباس های طرح دار: با خرید مانتو تابستانی به رنگ پاستلی به همراه یک شال طرح دار استایل متفاوتی داشته باشید.

استفاده از لباس های چرمی: لباس های چرمی با رنگ های خنثی به همراه لباس های پاستلی واقعا شما را خوش استایل خواهد کرد.

رنگ های پاستلی براق: وقتی به یک مهمانی بسیار مهم دعوت می شوید بهتر است از رنگ های پاستلی براق استفاده کنید تا بیشتر بتوانید تاثیر گذار باشید و در جمع بدرخشید.

استفاده از لباس های لی و جینمی توانید زیر یک کت جین، یک تیشرت به رنگ پاستلی بپوشید. ترکیب این دو باهم بسیار طرفدار دارد.

 

 

 

sepantaseo بازدید : 38 شنبه 17 شهریور 1397 نظرات (0)

اجاره دیزل ژنراتور

از دیرباز یکی از راه های پیشرفت و گسترش کسب و کار ، ارائه پکیج هایی کامل در ارتباط با پیشه  هر فرد بوده است . به عنوان مثال ، یک بزاز (پارچه فروش) می توانست با افزایش تعداد رنگ ها ، طرح ها و اجناس پارچه های خود ، نیاز هر بیننده ای را برطرف کرده و از رقبای خود پیشی بگیرد . وی همچنین می توانست پا را از این نیز فراتر گذاشته و با تخصیص مکانی دیگر ، به ارائه خدمات خیاطی ، دوخت و دوز لباس و همچنین ترمیم البسه قدیمی بپردازد . عملی که سبب می شد تا در بلند مدت ، فرد مذکور به دنبال افتتاح دکانی جداگانه و عرضه محصولات دوخته شده توسط پارچه و خیاط خود بپردازد . اگرچه مخالفین این نوع کسب و کار ، انجام این اقدامات را دخالت در کار صنوف دیگر ، مستلزم داشتن سرمایه ، انرژی ، زمان ، مدیریت قوی و همچنین وجود مشتریان بالقوه ای می دانند ، اما در نگاهی خوش بینانه می توان به روند از تولید به مصرفی این نوع کسب و کار ، پاسخگویی به نیازهای مشتریان ، افزایش سود و همچنین جبران فروش کم  و مقطعی یکی از این شاخه ها توسط شاخه های دیگر اشاره کرد . امروزه نیز مجموعه های فراوانی وجود دارند که با ارائه محصولات و خدمات پس از فروش یا مرتبط با آن ، پاسخگوی خواسته مشتریان خود می باشند . به عنوان مثال مجموعه های قدرتمند ارائه دهنده دیزل ژنراتور ، مجموعه مذکور با بهره گیری از نیروی کار متخصص و مجرب ، به روز نگاه داشتن دانش عمومی مجموعه ، مشتری مداری و با نیت گسترش کسب و کار خود ، به مجموعه اقداماتی جانبی علاوه بر فروش این محصولات مشغول هستند . راه اندازی و تست نیروگاه های برق ، فروش محصولاتی مرتبط نظیر مولدهای گاز سوز ، انواع موتور ، الکتروموتور و پمپ ، نگهداری ، تعمیرات و سرویس دیزل ژنراتورها ، ارائه لوازم یدکی آن ها ، ساخت تابلوهای توزیع و برد های الکترونیکی (شارژر، تایمر و کنترل پنل ) ،  طراحی رگلاتورهای ولتاژ ، ترمیم قسمت های فلزی دیزل ژنراتور به کمک ریخته گری یا طراحی مجدد آن ، ساخت کانوپی های عایق صدا برای هر نوع دیزل ژنراتور ، جانمایی و ساخت پی مناسب برای دستگاه مذبور در هر سازه و ارائه مشاوره دقیق و کاربردی برای خرید و نصب این محصولات مجموعه ای از اقداماتیست که این مجموعه برای رسیدن به اهداف فوق می توانند انجام دهد . در همین رابطه ، اجاره دیزل ژنراتور نیز یکی از مهمترین اقدامات مجموعه پیش روی برای مرتفع ساختن نیاز مشتریان خود می باشد .  در مقالات مرتبط در خصوص اجاره دیزل ژنراتور و دلایل آن اطلاعاتی ارائه شد ، اینک قصد داریم تا با ارائه عوامل موثر در قیمت اجاره این محصول ، اطلاعاتی بیشتری در اختیارتان قرار دهیم . همانطور که در اجاره یک واحد مسکونی ، عواملی همچون محله بنا ، متراژ آن ، امکانات ساختمان و واحدها ، نحوه پرداخت اجاره بها ، سال ساخت و میزان دسترسی به آن مورد بررسی قرار می گیرد ، در اجاره دیزل ژنراتور نیز عواملی وجود دارند که میزان آن ها هزینه نهایی را استخراج می کند . به عنوان مثال مدت زمان اجاره ، قدمت دیزل ژنراتور ، برند و مجموعه سازنده آن ، میزان مصرف و توان خروجی این دستگاه ، نوع کانوپی (میزان آلودگی صوتی دستگاه) و نحوه پرداخت اجاره بها گوشه از عوامل موثر در قیمت اجاره این دستگاه می باشند

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 90
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 121
  • بازدید ماه : 282
  • بازدید سال : 2,014
  • بازدید کلی : 9,401